week 1 Engeland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van rickdekoning01 - WaarBenJij.nu week 1 Engeland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van rickdekoning01 - WaarBenJij.nu

week 1 Engeland

Door: Rick de koning

Blijf op de hoogte en volg

23 April 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

hoi mensen.
ik ga jullie op de hoogte houden van wat ik deze 2 maanden hier ga doen.
vrijdag 15 april om 11 uur vertrok ik naar het bedrijf waar me moeder werkt om haar op te halen samen met een collega zij gingen met mij mee ze bleven in het eerste weekend nog bij mij en daarna zou ik er alleen voor staan. we vertrokken richting schiphol om vervolgens om half 4 te gaan vliegen maar dit liep anders dan verwacht we wouden naar de gate gaan maar keken nog even op de bordjes en jahoor het vliegtuig vertraagd met maar liefst 5 uur..... na een lange dag kwamen we om half 2 in de nacht aan bij het hotel. zaterdag 16 april ging ik in de ochtend kennismaken met mijn stagebegeleider en een kijkje nemen bij het bedrijf na de kennismaking en de rondleiding op het bedrijf was ik wel een beetje gerustgesteld niet te groot ong. 30 werknemers dus daar was ik heel blij mee. in de middag ging ik langs bij mijn stagebegeleider daar verblijf ik namelijk deze 2 maanden het was een leuke middag kennis gemaakt met zijn ouders en alvast de koffers gebracht en een beetje me kamer ingericht. in de middag ging ik samen met me me moeder en laura (haar collega) naar het stadion van Southampton we wouden eigenlijk een stadion tour maar die waren net afgelopen helaas... dus gingen we even een kijkje nemen in de shop en hebben we daar een shirtje gekocht in de avond gingen we uiteten met wayne ( mijn stagebegeleider) en zijn vader was een hele leuke avond. zondag 17 april in de ochtend heb ik afscheid genomen van me moeder en voor de rest ben ik naar de pub geweest met wayne en hebben we daar de hele middag voetbal gekeken. maandag ochtend stond ik vroeg op ik moest beginnen om 4 uur .nadat ik bij het bedrijf aangekomen was ging ik werken met mij begeleider voor deze week. van het bedrijf heb ik een schema gekregen wat ik moet doen week voor week dus het was duidelijk wat ik deze week moest doen. Samen met Mike ging ik orders pakken ik hielp hem hierbij hij zij het product en waar het stond zodat ik het kon pakken. vervolgens als we een paar bestellingen gepakt hadden brachten we het naar de chauffeur en die zette het dan in de bus en controleerde het nog een keer. om 7 uur waren we klaar en ging ik mee met mike op de bus bestellingen rond brengen nadat we terug waren om 1 uur was de eerste dag voorbij. ik heb de hele week dit gedaan dus het spreekt voor zich dat ik dit niet elke keer ga herhalen :). dinsdag avond ging ik samen met chris ( vader van mijn stagebegeleider) naar een wedstrijd van de amateur club in de buurt. het was een leuke avond/wedstrijd poole town was kampioen geworden het weekend daarvoor op het hoogste niveau van het amateur voetbal dus ze werden nu gehuldigd dit was zelfs op het nederlandse nieuws omdat de beker die ze kregen zo groot was dat ze met ze alle moesten dragen woensdag,donderdag en vrijdag heb ik lekker gewerkt. dit was mijn reisverslag van de eerste week volgende week deel 2.

ciao,

lees: http://www.ad.nl/ad/nl/10444/Offside/article/detail/4286213/2016/04/20/Poole-Town-spelers-hebben-alle-moeite-met-enorme-trofee.dhtml

ik weet niet hoe je foto's toevoegd dus die houden jullie te goed ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

week 7 in Engeland

29 Mei 2016

week 5 en 6 in engeland

15 Mei 2016

week 3 en 4 in Engeland

30 April 2016

week 2 in Engeland

23 April 2016

week 1 Engeland

Actief sinds 11 April 2016
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 1135

Voorgaande reizen:

11 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: