week 2 in Engeland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van rickdekoning01 - WaarBenJij.nu week 2 in Engeland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van rickdekoning01 - WaarBenJij.nu

week 2 in Engeland

Door: Rick de Koning

30 April 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

hoi mensen,
wat was het weer een week elke dag ging het wekkertje om 3 uur om vervolgens om 4 uur aan de slag te gaan. het was een lange maar leuke week. er was weer een nieuwe week aangebroken en dat betekent dus ook een nieuwe afdeling. deze week liep ik op de afdeling inkoop het was een leuke en leerzame week. de werkzaamheden die ik heb vericht waren orders plaatsen en prijzen op vragen bij klanten de eerste dag vond ik dit wel spannend want ik wist niet echt wat me te wachten stond maar ik vond het heel leuk. ook moest ik de producten gaan tellen die we nog in de opslag hadden staan want zo wist je wat je ongeveer moest bestellen voor de andere dag. het was dus een leuke week werken. in me vrije tijd heb ik niet zo veel gedaan want ik moest iedere dag om 3 uur op dus je ging er ook iedere dag weer vroeg in. dus deze week een redelijk kort verslag.

ohja vorige week vergeten :$
mijn 3 verbeterpunten/punten wat je wil bereiken:
1. mijn taal
2. meer zelfstandigheid
3. ontwikkelen in het contact leggen met klanten (klantencontact)

ciao,
Rick