week 3 en 4 in Engeland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van rickdekoning01 - WaarBenJij.nu week 3 en 4 in Engeland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van rickdekoning01 - WaarBenJij.nu

week 3 en 4 in Engeland

Door: Rick de Koning

Blijf op de hoogte en volg

15 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

hoi mensen,

sorry dat mijn verslag van week 3 zo laat komt maar ik had in deze 2 weken niet echt de tijd om een blog bij te houden dit komt doordat me vader vorig weekend over was en ik deze week in de nachtdienst zat dus werkte in de nacht en sliep overdag dus had geen tijd om me blog bij te houden dus nu 2 weken in een verslag. in week 3 ging ik werken op de afdeling logistiek na een beetje kennisgemaakt te hebben met de werkzaamheden gingen we het magazijn tellen voor wat er nog besteld moest worden. dit was een hele klus want dit gebeurt 1x in de maand om te kijken of de hoeveelheden die in het systeem staan kloppen dus hier was ik wel 2 dagen zoet mee. dag 3 ging ik orders in boeken in het systeem dit was leuk om te doen omdat je nu een grote verantwoordelijkheid kreeg want het moest allemaal kloppen na dit een ochtendje gedaan te hebben kreeg ik in de middag uitleg over het systeem waar ze iedere chauffeur op konden checken dit was leuk om te zien want ik kon precies zien wat ze aan het doen waren bij rood was de motor uit en dus aan het leveren (als het goed is) en bij groen was de motor aan en waren ze dus aan het rijden. op vrijdag was ik vrij want toen kwam me vader over van uit Nederland. het was een leuk weekendje met me vader. week 4 was eigenlijk een week waar ik een beetje tegen op zag omdat ik niet wist wat ik kon verwachten en het was in de nacht. ik begon om 8 uur en ging door tot de volgende dag 7 uur. mijn werkzaamheden waren orders pakken was opzich niet heel verkeerd werk maar dat het in de nacht was vond ik helemaal niks. ik was ook helemaal gesloopt na de eerste nacht ik kwam thuis rond een uurtje of 8 en viel inslaap tot een uurtje of 5 eten en weer door naar het werk zo ging eigenlijk de hele week :). al met al vond ik het niet zo'n verkeerde week maar vond het wel een zware week kortom nacht werk is niet aan mij besteed zo lekker naar de pub de laatste wedstrijd van de premier league bekijken :),

ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

week 7 in Engeland

29 Mei 2016

week 5 en 6 in engeland

15 Mei 2016

week 3 en 4 in Engeland

30 April 2016

week 2 in Engeland

23 April 2016

week 1 Engeland

Actief sinds 11 April 2016
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 1145

Voorgaande reizen:

11 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: