week 5 en 6 in engeland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van rickdekoning01 - WaarBenJij.nu week 5 en 6 in engeland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van rickdekoning01 - WaarBenJij.nu

week 5 en 6 in engeland

Door: Rick de Koning

Blijf op de hoogte en volg

29 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

dit is mijn reisverslag van week 5 en 6,

week 5 begon maandag ochtend vroeg om 3 uur deze week was het de week dat ik mee ging met de chauffeurs dat betekent elke dag vroeg beginnen maar een voordeel hier van was dat ik wel weer vroeg klaar was en ik kon aan het klantencontact werken. ik ontmoete veel klanten elke dag was leuk om aan iedereen uit te leggen wat ik kwam doen hier in engeland en hoe het ging en wat hun zo goed vonden aan country fare, we hadden gemiddeld 35 klanten per dag en ik ging op verschillende routes zou dat ik ook nog wat van de omgeving zag was een hele leuke week en dit kon wel is een week worden die ik uitkies voor mijn laatste week hier. dit weekend is ook het weekend dat me me moeder en me stiefvader overkomen heb er al heel lang naar uitgekeken en ik kon niet wachten om ze weer te zien. als verassing waren ook me opa en oma overgekomen naar engeland, we hebben een super weekend met ze alle gehad en met klap op de vuurpijl werd ik die zondag ook nog 18 dus het was een superweekend in Engeland met het thuisfront. week 6 ging ik de eerste 2 dagen in het warenhuis helpen omdat het enorm druk was en de andere 3 dagen ging ik in de prep dat is een werkplaats waar mensen allemaal dingen met de hand klaarmaken voor speciale bestellingen zoals patat, handgesneden wortels, aardappelen, uien, prei enz. ik heb verschillende dingen gedaan zoals wortels snijden en aardappelen waren een leuke 3 dagen met een hele leuke groep die maandag was ik vrij ivm met bankholiday lekker extra dagje vrij.

ciao,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2016

week 7 in Engeland

29 Mei 2016

week 5 en 6 in engeland

15 Mei 2016

week 3 en 4 in Engeland

30 April 2016

week 2 in Engeland

23 April 2016

week 1 Engeland

Actief sinds 11 April 2016
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 1144

Voorgaande reizen:

11 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: